Pytanie
Czy muszę się rejestrować, aby zrobić zakupy?
OdpowiedźNie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.
Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.
Pytanie
Jak się zarejestrować w sklepie?
OdpowiedźKliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!
Pytanie
Jak zrobić zakupy?
OdpowiedźPrzeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.
Pytanie
Mam problem z dodaniem produktów do koszyka. Co mam zrobić?
OdpowiedźMożesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.
Pytanie
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
OdpowiedźZa swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com. Tpay.com udostępnia najszerszy wachlarz płatności co daje gwarancje realizacji transakcji w trybie online w największym zakresie na rynku. Wybierz swój bank i płać przelewem online szybko i bezpiecznie.
Pytanie
Czy po złożeniu zamówienia mogę je edytować / anulować?
OdpowiedźNiestety nie jesteśmy w stanie anulować lub edytować zamówienia po jego zaakceptowaniu i opłaceniu. Wiąże się to z szybkim czasem kompletowania zamówienia i wysyłania go do klienta. Prosimy więc o przemyślane zakupy.
Pytanie
Mam kupon rabatowy. Jak mogę do wykorzystać?
OdpowiedźWpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.
Pytanie
Skąd mogę wiedzieć, że moje zamówienie dotarło?
OdpowiedźPo zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.