Zamówienia

Zapoznaj się z naszą bazą wiedzy na temat zamówień. Znajdziesz tu pytania oraz odpowiedzi, które pozwolą Ci szybko dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć zamówienie na Chrześcijańskie Obrazy i Plakaty.

Pytanie Czy muszę się rejestrować, aby zrobić zakupy?
OdpowiedźNie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.

Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.

Pytanie Jak się zarejestrować w sklepie?
OdpowiedźKliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!
Pytanie Jak zrobić zakupy?
OdpowiedźPrzeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.
Pytanie Mam problem z dodaniem produktów do koszyka. Co mam zrobić?
OdpowiedźMożesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.
Pytanie Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
OdpowiedźZa swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com. Tpay.com udostępnia najszerszy wachlarz płatności co daje gwarancje realizacji transakcji w trybie online w największym zakresie na rynku. Wybierz swój bank i płać przelewem online szybko i bezpiecznie.
Pytanie Czy po złożeniu zamówienia mogę je edytować / anulować?
OdpowiedźNiestety nie jesteśmy w stanie anulować lub edytować zamówienia po jego zaakceptowaniu i opłaceniu. Wiąże się to z szybkim czasem kompletowania zamówienia i wysyłania go do klienta. Prosimy więc o przemyślane zakupy.
Pytanie Mam kupon rabatowy. Jak mogę do wykorzystać?
OdpowiedźWpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.
Pytanie Skąd mogę wiedzieć, że moje zamówienie dotarło?
OdpowiedźPo zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.

Dostawa

Zapoznaj się z naszą bazą wiedzy na temat dostawy. Znajdziesz tu pytania oraz odpowiedzi, które pozwolą Ci szybko dowiedzieć się niezbędnych informacji o dostawie Twoich Chrześcijańskich Obrazów i Plakatów.

Pytanie W jakim czasie moje zakupy zostaną zrealizowane?
OdpowiedźWiększość zamówień realizujemy w ciągu 2 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Czas realizacji wynika z tego, że są to produkty Hand Made i wymagają ręcznego wykończenia najmniejszych szczegółów. Dokładny czas realizacji danego produktu jest podany w opisie każdego z nich. Jeżeli zależy Ci na szybszym czasie realizacji – napisz do nas na biuro@jezuswdomu.pl. W naszym sklepie nie ma rzeczy niemożliwych ?
Pytanie Jak długo będe czekać na swoje zamówienie?
OdpowiedźWysyłka Kurierem dociera zazwyczaj w przeciągu 24h od momentu nadania paczki przez sprzedawcę. Paczkomaty InPost zazwyczaj docierają do 2 dni roboczych.
Pytanie Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
OdpowiedźAleż oczywiście, że TAK ? Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki. Możesz ją śledzić wpisując ten numer bezpośrednio na stronie naszego sklepu w stopce na dole strony, tuż obok ikonki skutera. Wklej numer wysyłki i wciśnij przycisk “Track”.
Pytanie Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?
OdpowiedźNiestety nie, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie danych zamówienia przed jego opłaceniem/zatwierdzeniem.
Pytanie Otrzymałem/am niekompletne zamówienie. Co mam zrobić?
OdpowiedźPrzepraszamy za pomyłkę. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@jezuswdomu.pl. Doślemy brakujące zakupy najszybciej jak to możliwe.
Pytanie Otrzymałem/am uszkodzone zamówienie. Co mam zrobić?
OdpowiedźPrzepraszamy, że nie możesz cieszyć się pełnowartościowymi zakupami. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@jezuswdomu.pl. Wymienimy wadliwy towar na nowy tak szybko jak to możliwe.
Pytanie Otrzymałem/am inne przedmioty niż zamawiałem/am. Co mam zrobić?
OdpowiedźPrzepraszamy, że wysłaliśmy Ci nie to, co trzeba. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@jezuswdomu.pl. Wymienimy towar na dobry tak szybko jak to możliwe.
Pytanie Dostałem/am przedmioty w złym rozmiarze. Co mam zrobić?
OdpowiedźMożesz wymienić rzecz na tą w odpowiednim rozmiarze o ile jest aktualnie dostępna. Jeżeli nie jest – możesz zwrócić towar a my oddamy Ci pieniądze. Zapoznaj się z informacją o ZWROTACH  w naszym sklepie.
Pytanie Moje zamówienie do mnie nie dotarło. Co teraz?
OdpowiedźProsimy o wysłanie maila na biuro@jezuswdomu.pl. Jeżeli zamówienie nie dotarło do Ciebie w ciągu 10 dni roboczych, zwrócimy Ci pieniądze.
Pytanie Jeżeli odsyłam towar, czy płacę za wysyłkę?
Odpowiedź

W przypadku zwrotów towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, koszty wysyłki pokrywa klient. My zwracamy wartość zakupionej rzeczy. Nie zwracamy kosztów wysyłki.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki towaru reklamowanego do nas pokrywa klient.

Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila (biuro@jezuswdomu.pl) lub odezwać się na czacie online.

Dziękujemy za wybranie Jezuswdomu.pl i życzymy udanych zakupów!